Zaradi konkurenčnega ozkega grla so blagovne znamke v rednih časovnih presledkih prenovile svojo strategijo Email marketing-a. To je vodilo do izjemne metamorfoze in ga spremenilo v učinkovit in razširljiv komunikacijski kanal. Če pogledamo zadnje desetletje, je bilo v trendih Email marketing-a veliko novih udeležencev. V letu 2023 pričakujemo, da bodo svet elektronske pošte pretresli še nekateri drugi obetavni trendi.

Tukaj je kratek vpogled v to, kaj prinaša prihodnost za prodajalce Email marketing-a in naročnike.

1. Tržniki bodo prešli na razmerje med prikazi in kliki ter konverzije

Ker je Apple uvedel zaščito zasebnosti pošte, bodo uporabniki lahko skrili svoj naslov IP. Posledično tržnikom ne bo omogočil določitve njihove lokacije in drugih spletnih dejavnosti. Prav tako bo preprečil natančno beleženje stopnje odprtosti elektronske pošte.

Zaradi teh sprememb bodo morali trgovci Email marketing-a preklopiti na razmerje med prikazi in kliki, konverzije in druge zanesljive meritve. Odprta stopnja ne bo več verodostojna metrika za merjenje uspešnosti E-mail marketing kampanj.

Poleg tega Applov MPP tudi pomeni, da bodo morali pošiljatelji bolj spoštovati zasebnost in nastavitve naročnika.

2. Strojno učenje bo podprlo prizadevanja za segmentacijo

Strokovnjaki za trženje bodo lahko uporabljali strojno učenje in oznake na podlagi zanimanja za samodejno zbiranje podatkov o interesih prejemnikov glede na povezave, na katere so kliknili v Email marketing sporočilih. Omogočil bo boljšo segmentacijo, kar bo na koncu pomagalo pri pošiljanju pravega sporočila pravi osebi ob pravem času. To je bistvo hiper- personalizacije. To nas pripelje do naslednjega trenda.

3. Hiper-personalizacija bo okrepila svojo oporo

Mikro segmentacija in umetna inteligenca sta tlakovali poti za hiper-personalizacijo. Ni vam treba več pošiljati dolgočasnih množičnih email marketing sporočil, ki morda niso pomembna za vse. Umetna inteligenca je omogočila sledenje uporabnikovim preferencam, preteklim nakupom, prejšnjim interakcijam in prenesenim virom. Na podlagi teh vpogledov lahko pripravite osnutke prilagojenih email marketing sporočil. Seveda se bodo ta email marketing sporočila bolje odrezala na analitičnih lestvicah.

4. BIMI bo prešel iz stvari, ki jih je dobro imeti, v kategorijo, ki jo morate imeti

BIMI (Brand Indicators for Message Identification) je nov standard, ki blagovnim znamkam omogoča dodajanje logotipa poleg imena pošiljatelja. Ustvaril bo večjo verodostojnost blagovne znamke in povečal vašo prepoznavnost. Medtem ko je bilo na začetku videti kot trik, bo kmalu postalo najboljša praksa.

Ena najpomembnejših uporab te tehnologije je, da bo preprečila poskuse lažnega predstavljanja. Prav tako izboljša stopnjo umestitve v mapo »Prejeto« in odpravi težave z dostavljivostjo. Uporabniki bodo bolj radi zaupali vašim email marketing sporočilom, če jim bo priložen logotip. In poznate dobro novico? Skoraj vsi priljubljeni ponudniki nabiralnika podpirajo BIMI ali razmišljajo o istem.

5. Podjetja bodo uporabila svoje medkanalne podatke o strankah za ustvarjanje boljših email marketing sporočil

Piškotki tretjih oseb postajajo zastareli in Apple je uvedel zaščito zasebnosti pošte. Tudi sledenje aplikacijam je v sedanjem času postalo bolj izrazito. Podjetja bodo torej morala uporabiti pomoč med kanalnih podatkov o strankah, da bodo zgradila svojo email marketing in programe za digitalno trženje.

Na žalost ni osrednjega skladišča za vzdrževanje teh podatkov. Posledično preprečuje učinkovitejšo uporabo podatkov. Podatkovne platforme strank pomagajo rešiti to težavo in mobilizirati podatke za uporabo v različnih kanalih. To bo pomenilo ustreznejšo personalizacijo, boljšo segmentacijo in pametnejšo avtomatizacijo.

6. Modularne email marketing predloge bodo postale izjemno priljubljene

Recimo, da morate v enem mesecu poslati deset email marketing kampanj. Predstavljajte si, koliko dela bo potrebno, od konceptualizacije e-pošte do pisanja kopije do oblikovanja, kodiranja, testiranja in uvajanja. Zdaj pa dodajte nekaj pomanjkanja virov in dodatna nujna email marketing sporočila, ki jih je treba poslati. Strašljivo, kajne? To ni redek pojav za nobenega strokovnjaka za email marketing trženje.

Torej, za boj proti tej težavi bodo modularne email marketing predloge pot naprej. S pomočjo takšnih predlog boste lahko v email marketing predlogah ustvarili bloke, ki jih je mogoče urejati. S temi email marketing sporočili za večkratno uporabo bo pošiljanje več oglaševalskih akcij preprosto. Prav tako bo pomagal ohraniti dosleden videz in občutek za vsako e-pošto, ki jo pošljete.

7. Blagovne znamke bodo uporabile pristop večkanalnega trženja

Ko govorimo o doslednosti, obstaja še ena stvar, h kateri se bodo blagovne znamke zatekle v prihodnjih dneh. Gre za pristop večkanalnega trženja. Tržniki se bodo poleg email marketing-a osredotočili na družbene medije, besedilna sporočila, tržno strategijo v aplikaciji in trženje prek iskalnikov.

8. Poiščite ravnotežje med promocijskimi in informativnimi email marketing sporočili

Številne blagovne znamke še naprej pošiljajo email marketing sporočila svojim naročnikom. Postane dolgočasno in posledično se ljudje odklopijo. Ne bodo več odpirali vaših email marketing sporočil, kar bo vplivalo na stopnjo dostavljivosti in ugled pošiljatelja. Zato morate poleg promocijskih email marketing sporočil pošiljati tudi informativna.

Ustvarite glasila, email marketing sporočila s posodobitvami izdelkov in druge vrste email marketing sporočil, ki presegajo ponudbe s popusti in razprodajne predstavitve. Bistvo je, da morate poskušati zagotoviti vrednost prek svojih email marketing sporočil.

9. A/B testiranje bo spet na dnevnem redu

A/B testiranje je učinkovita taktika, s katero lahko dosežete več iz svoje email marketing strategije. Vključuje testiranje dveh ali več različnih različic e-poštne kampanje in nato ugotavljanje, katera vam najbolj ustreza. V letu 2023 in v prihodnjih letih tržniki ne bodo testirali samo enkratnih kampanj, ampak tudi njihova avtomatizirana email marketing sporočila.

10. Avtomatizacija bo naprednejša kot kdaj koli prej

Osnovna avtomatizacija elektronske pošte obstaja že kar nekaj časa. Prihodnost bo priča napredni strategiji avtomatizacije elektronske pošte. Vključevalo bo zapletene poteke dela, v katerih bodo tržniki pošiljali vrsto pozdravnih email marketing sporočil, e-poštnih sporočil o zapustitvi košarice in e-poštnih sporočil o ponovnem sodelovanju. Bolj bodo odprti za uporabo ESP-jev na ravni podjetja in zmogljivih orodij CRM, kot sta Marketo in Salesforce za isto.

11. Pri oblikovanju svojih email marketing sporočil uporabite vključujoč pristop

Dostopnost in in kluzivnost ne bosta več modni besedi. Strokovnjaki za trženje bodo te koncepte vzeli resno in jih vključili v svoja email marketing sporočila. Ne glede na to, ali izbirajo fotografije iz zalog ali oblikujejo slike iz nič, bo inkluzivnost pomemben parameter, ki ga bodo upoštevali. Posledično bodo email marketing sporočila dosegla širšo bazo naročnikov, saj bodo poskrbela za njihove posebne vizualne in kognitivne potrebe.

12. Videoposnetki v elektronski pošti bodo v središču pozornosti

Video email marketing trženje bo postalo bolj priljubljeno, saj bodo naročniki bolj odprti za uporabo video vsebin. Popoln je za email marketing trženje dogodkov, industrijo SaaS in tržnike B2B, ki želijo predstaviti svoje izdelke.

13. Email marketing platforme bodo omogočile bolj brezhibne integracije z orodji tretjih oseb

Platforme ESP in CRM bodo omogočale brezhibne integracije z orodji tretjih oseb, kot so Zapier, HubSpot in drugi. S temi integracijami bodo blagovne znamke lahko upravljale svoje podatke in procese na bolj organiziran način.

14. Dolga email marketing sporočila se bodo vrnila

V nasprotju z javnim mnenjem ljudje berejo dolgoročno elektronsko pošto, če se jim zdi vsebina dragocena. Glede na isto razkritje bodo tržniki oživili dolgoročno elektronsko pošto in jo uporabili za svoja glasila in druge oblike komunikacije.

Wrapping Up

 Če pogledamo vse te trende, ste lahko prepričani, da bo leto 2023 postavilo nova merila v e-poštnih predalih. Z revolucionarnimi tehnologijami, kot sta AMP in BIMI, ki pridobivajo izjemen zagon, bodo naročniki v prihodnjih dneh videli veliko zanimivih e-poštnih sporočil.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *