LinkedIn je družabno omrežje, ki ga uporablja več kot 452 milijonov poslovnih uporabnikov po vsem svetu. Odgovorno je za več kot 83 % potencialnih strank podjetji med vsemi družbenimi omrežji.

Uporabnikom omogoča mreženje, objavljanje in iskanje zaposlitve, postavljanje vprašanj in odgovarjanje nanje ter izgradnjo avtoritete na določenem strokovnem področju. LinkedIn je eno najučinkovitejših družabnih omrežij za B2B marketing. Pa tukaj vseeno ne gre za direktno prodajo. Cilj je biti opažen in postati močan igralec na svojem področju. Ker je LinkedIn predvsem osredotočen na B2B povezave, bi moral biti prednosten del vaše strategije trženja v družbenih omrežjih.

LinkedIn vam omogoča, da si nastavite profil na osebno ime in se povežete s strokovnjaki, ki jih poznate ali jih želite spoznati. Druga možnost pa je, da izdelate LinkedIn profil za svoje podjetje. Ta ljudem omogoča, da imajo stalen pogled delovanja vašega podjetja.

Kako ustvariti profil na LinkedInu?

Za odprtje računa na LinkedIn Slovenija sledite linku si.linkedin.com. Tu se registrirate in ustvarite račun za svoje podjetje. Izbirate lahko med osnovno in premium različico. Ko ste enkrat registrirani, sledi LinkedIn prijava.

Strani podjetij na LinkedInu postajajo vse bolj pomembne in so odlično orodje za predstavitev vašega podjetja,  storitev in izdelkov, ki jih ponujate, ter delitev koristnih informacij z vašimi sledilci. Poleg tega bo v profilih vsakega vašega zaposlenega navedeno, kaj in kje dela. Vsaka oseba, ki se poveže s profili vaših zaposlenih, lahko klikne na ime vašega podjetja in si ogleda njegovo stran. To je odličen način, da se doseg vašega podjetja močno poveča.

Kako urediti LinkedIn profil

Za vsako občinstvo je najpomembnejša verodostojnost vsebin. Ko postavljate ali posodabljate svoj LinkedIn profil, si izdelajte dobro strategijo. Pomembno je, da ima vsak del profila, ki boste dali na ogled potencialnim strankam, jasen namen. Za doseganje različnih uporabnikov, pa uporabite različne dele vašega profila.

V naslovih uporabite odebeljen tisk

Vaš LinkedIn profil mora vsebovati vsebinsko močan in v krepkem tisku napisan naslov, da pri ljudeh vzpodbudi željo še naprej brati.

Povejte zgodbo, mogoče svojo zgodbo

Razdelek z izkušnjami v vašem LinkedIn profilu ima potencial. Izkoristi pa ga le malo lastnikov podjetij in njihovih tržnikov. Večina razdelkov z izkušnjami je namreč izdelan dolgočasen seznam referenc. Namesto tega raje predstavite svojo zgodbo. Imate kakšne primere dobrih praks ali študije primerov, v katerih ste bili udeleženi? Delite jih.

Obogateni mediji so način, kako posredovati svoje strokovno znanje sledilcem in potencialnim strankam. S funkcijo LinkedIn Professional Gallery lahko dodate video, predstavitve z diapozitivi in druga interaktivna orodja, s katerimi poudarite svojo vrednost.

Komu vse lahko prikazujete oglase?

V idealnem svetu bi lahko osebe, ki jih imate definirane na ravni podjetja, enostavno prevedli v jezik digitalnega sveta in vaši oglasi bi se tako prikazovali le idealnim potencialnim strankam. Linkedin oglaševanje je zelo intuitivno.

Žal je realnost taka, da so osebe pogosto definirane z opisi in lastnostmi, ki digitalnim specialistom niso v največjo pomoč ali pa podjetja oseb sploh ne objavijo, zato si ne razbijajte glave s tem, da že v prvem poskusu najdete idealno ciljno skupino, temveč ta čas raje vložite v testiranje in spremljanje rezultatov.

Kriteriji, na podlagi katerih lahko prikazujete oglase določenim ciljnim skupinam so:

  • interesi (vsebine, interesne skupine)
  • demografski podatki (spol, starost, lokacija)
  • izobrazba (stopnja izobrazbe, šola / fakulteta, področje študija)
  • področje dela (industrija, položaj v podjetju, velikost podjetja, sposobnosti)
  • občinstvo iz vaše baze podatkov, kot so e-maili strank, liste uporabnikov za remarketing itn.

Kje se prikazujejo oglasi

Oglasi se znotraj LinkedIn platforme prikazujejo na različnih mestih. Lahko pa izberete tudi možnost prikazovanja oglasov izven LinkedIn platforme, in sicer na partnerskih spletnih mestih ter v aplikacijah, imenovanih »LinkedIn Audience Network«.

Z izbiro te nastavitve na ravni kampanje boste po LinkedIn-ovih podatkih dosegli celo več uporabnikov.

Sledite korakom po vrsti, tako kot vam jih narekuje sistem v oglaševalskem računu, in če se znajdete v dilemi, poiščite nasvet na uradni strani LinkedIn za pomoč uporabnikom.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *