Google ads oglaševanje: Naj se vaši oglasi prikažejo, ko uporabniki iščejo to, kar ponujate

Ljudje uporabljajo Google za iskanje stvari, ki jih želijo početi, mest, kamor želijo iti, ter izdelkov in storitev, ki jih želijo kupiti. Vaš oglas je lahko v google ads oglaševanje  prikazan natanko v trenutku, ko uporabnik išče take izdelke ali storitve, kot jih ponujate vi.

Zaradi prikaza oglasa v pravem trenutku lahko uporabniki postanejo dragocene stranke ne glede, ali iščejo v namiznem računalniku ali mobilni napravi.

Ustvarite oglas na google ads oglaševanje in prepričajte stranke, da izberejo vaše podjetje.

V google ads oglaševanje lahko vsem preprosto predstavite prednosti svojega podjetja, tako da lahko dosežete stranke, ki iščejo izdelke ali storitve, ki jih ponujate.

Ob dejstvu, da se v Googlu vsak dan izvede več milijard iskalnih poizvedb, lahko z google ads oglaševanje v iskalnem omrežju poskrbite, da stranke opazijo vašo blagovno znamko, razmislijo o vaši ponudbi in izvedejo ustrezna dejanja.

Za google ads oglaševanje v iskalnem omrežju boste izbrali cilj, kot je usmerjanje prometa na spletno mesto ali povečanje prodaje oziroma števila potencialnih strank.

Pri oglasih v iskalnem omrežju s plačilom na klik (PPC) boste plačali samo, ko vam bo oglas zagotovil rezultate, na primer ko bodo uporabniki s klikom oglasa obiskali vaše spletno mesto ali poklicali vaše podjetje.

Spodbudite uporabnike k dejanjem

Ko boste nastavili oglas v iskalnem omrežju, boste lahko izbrali cilj, ki ga želite doseči, na primer:

  • Povečanje spletne prodaje in prodaje v fizični trgovini
  • Pridobitev večjega števila potencialnih strank
  • Usmerjanje prometa na spletno mesto
  1. KORAK Določite območje oglaševanja

Oglašujte v google ads oglaševanje po vsem svetu ali samo v bližini. Območje, kjer želite prikazovati oglase, lahko določite sami, mi pa bom poskrbeli, da jih bodo videli ustrezni uporabniki.

  1. KORAK Ustvarite sporočilo

Izpostavite prednosti podjetja v 3 kratkih stavkih, da navdušite stranke. Ali pa ustvarite privlačne oglase v obliki pasice tako, da dodate slike.

Vaše sporočilo

Pisanje učinkovitega besedila oglasa ali vključevanje slike vanj je v Googlu Ads preprosto. Na voljo imamo različne oblike oglasov, s katerimi vam bomo pomagali določiti najboljši način za oblikovanje oglasa na podlagi vaših oglaševalskih in tržnih ciljev.

  1. KORAK Nastavite omejitev proračuna

Pri plačilu ne boste nikoli presegli zneska mesečne omejitve, ki ste ga nastavili, pri čemer lahko google ads oglaševanje kadar koli prilagodite ali zaustavite. Poleg tega vam bomo prikazali oceno rezultatov za izbrani proračun.

Vaš proračun

V Googlu Ads sami določite znesek, ki ga želite porabiti, in pri plačilu nikoli ne presežete zneska mesečne omejitve za google ads oglaševanje. Najnižja zahtevana poraba ni določena in ni obvezna. Pri določanju proračuna bomo priporočili znesek na podlagi podjetij, podobnih vašemu, in navedli predvidene rezultate. Za večino oglasov se začnejo želeni rezultati dosegati v enem mesecu.

  1. KORAK Objava vašega oglasa

Vaše google ads oglaševanje in oglasi bodo prikazani, ko bodo uporabniki iskali izdelke ali storitve, podobne vašim. Vaši oglasi se lahko prikazujejo v Iskanju Google ali Google Zemljevidih in povsod v našem omrežju partnerskih spletnih mestih.

Plačali boste za rezultate, google ads oglaševanje na primer, ko uporabniki s klikom oglasa pokličejo vaše podjetje, obiščejo vaše spletno mesto ali pridobijo navodila za pot do vaše trgovine.